måndag 31 augusti 2009

FIELDS OF GOLD.

I never made promises lightly
And there have been some that I've broken
But I swear in the days still left
We will walk in fields of gold

"Fields of gold" - Eva Cassidy

Det spelar ingen roll hur gammal den låten blir, den är ändå en av de vackraste låtar jag vet, och en av dem jag lyssnar på för att kunna somna om kvällarna. Dels för att slappna av, och dels för att slippa höra ljudet av snarkningar från min rumskamrat...

Om 56 minuter är det frukost. Sedan väntar fem mål till, under loppet av ett ynka dygn. Sex mål, och inte fem som jag fick det till häromdagen, låter ju helt sinnessjukt. Men jag tänker kämpa. Idag har jag möte med bossen, och hoppas på att få mer utgång. Innan jag får cellskräck här inne, eller tappar greppet om vad som egentligen försigår därute i verkligheten.

Jag vet bara att jag vill tillbaka.

Inga kommentarer: