onsdag 3 mars 2010

FÖRSENADE NYÅRSLÖFTEN.

Ja, med tanke på att det aldrig är för sent att starta på en ny kula, så avger jag härmed mina nyårslöften (som jag givetvis ska ge mig f-n på att uppfylla):

- Jag ska ta tag i skolan igen. Med start på måndag.
- Jag ska ta bättre hand om min ekonomi (dvs INTE använda shoppingmetoden som terapi).
- Jag ska sluta värdera mig själv utifrån min vikt.
- Jag ska sluta skjuta fram saker och ting på grund av att de är jobbiga att ta tag i.
- Jag ska släppa mitt förflutna och gå vidare, med andra ord: Starta om.

Och de här löftena har jag nu skrivit ned på en lapp, som jag ska sätta upp någonstans hemma i lägenheten och titta på varje dag för att påminna mig själv. Ja, nu är det verkligen dags för en förändring i positiv riktning för mig.

1 kommentar:

Anonym sa...

*lyckospark*