lördag 13 mars 2010

VAKNAT PÅ RÄTT SIDA.

Ja, idag mår jag bättre. Jag var fly förbannad på allt och alla igår, efter några dagar av gråtattacker. På nåt sätt känns det som om mina humörssvängningar blivit kraftigare under den senaste veckan. När jag är glad känns allt jättebra och jag kan finna mig i att vara här, men när jag mår dåligt gråter jag floder eller har taggarna utåt och vill bara fly från allt. Kanske beror de här förändringarna på att jag slutat med min lugnande medicin?

Nu ska jag göra mig iordning för att gå ner på stan med en manlig skötare. Vi ska gå på loppis och trängas bland galna tanter. Det kan bli rätt kul! JAPP, idag är jag uppåt igen - äntligen!

1 kommentar:

Anonym sa...

det är ett helvete att sluta med lugnande... men det går över! =) fortsätt vara stark, tror på dig.