torsdag 5 november 2009

THIS IS IT.

Nu gäller det, på ren svenska. Jag är påväg att gå upp till sjukhuset nu, för att väga och ta prover. Jag är livrädd. Med tanke på hur lite jag ätit den här veckan, och det faktum att jag enligt vågen här hemma gått ner 1.9 kilo sedan sist vägning, kommer läkaren förmodligen inte bli speciellt glad. Jag kan visserligen dricka vatten, men det märks ju direkt på blodtrycket och dessutom förbättrar de inte blodproverna och det är ju dem som är viktiga. Nu när jag snart är normalviktig d v s. Det är ungefär 4-5 kilo kvar.

Igår fick jag dock ett slag i magen. Jag tog kort på mig själv, och såg för första gången att jag verkligen är smal. Det såg nästan äckligt ut, och fick mig att må illa. Jag hoppas att det är ett steg i rätt riktning.

Keep em crossed för mig nu, mina kära.

1 kommentar:

inte drabbad sa...

Precis så hade jag det också då jag gick ner i vikt. Jag var så fokuserad på att leva hälsosamt, äta nyttigt och inte unna mig. Jag trodde att det var bra att leva så och tänkte inte så mkt på min vikt.
Jag var nöjd, men så fort jag såg kort på mig själv i bikini ville jag ta bort dem - jag såg så smal ut.
Hoppas att allt är bra med Dig och att det löser sig!