måndag 16 november 2009

TJIPP OCH VÄLKOMNA TILL HELVETET.

Åh, nu har mitt bredband varit ur funktion så nu har jag inte kunnat blogga på länge, därav dålig uppdatering! Sitter just nu på ett bibliotek i stan och tiden går snart ut här, så det får bli en kort uppdatering.

Läget just nu är, som rubriken antyder, inte helt på topp. Jag har "gått ner mig" ganska rejält tror jag. Inte ätit sedan i fredags och har till råga på allt börjat samla på mig vätska igen. Jag har alltså gått upp, och även om det bara är vattenvikt så gör det själva ätandet fruktansvärt svårt. Imorgon ska jag tillbaka till sjukhuset, och då hoppas jag innerligt på att proverna fortfarande är någorlunda stabila. Mardrömmen vore att bli inskriven igen, även om det för tillfället är mina nära och käras högsta önskan. Det låter hemskt drastiskt, men med tanke på att jag inte kan få i mig näring så vill de att jag ska få hjälp med det.

Och förlåt för att jag varit så dålig med att svara på era kommentarer. Jag ska göra det så fort jag får mer tid, alternativt får tillbaka mitt internet. Tills dess får ni ta hand om er, alla fina. Det ni skriver får mig att må bra. Tack.

KRAM Zero

2 kommentarer:

Anonym sa...

skönt att höra ifrån dig!
låt inte anorexin sluka dig totalt..! Du kan bara du vill, och du måste ha hjälp på vägen. *kram*

ätstörningar sa...

Fortsätt att kämpa! jag vet att du klarar det om du bara vill, och du vill. sen skulle jag önska att du började läsa min blogg om kampen mot mina tankar om anorexin, och gärna tipsa om den, om du vill! vill berätta mina känsor för andra som kan känna igen sig!

KRAM