lördag 6 juni 2009

PUSTA UT.

..äntligen! Igår var sista festen och nu äntligen kan man få ta det lugnt och bara njuta av ledigheten. Det är ett ord som inte existerat i mitt lexikon under det senaste året - ledig. Och trots regnskurar och en kyla som inte borde få finnas i juli månad, så måste jag säga att jag haft otroligt roligt. Det här kan ha varit den bästa veckan i mitt liv, trots att jag haft ofattbart mycket ångest.

Nu lockar sängen trots att klockan bara är tio. Det blir det tidigaste sänggåendet på länge, men det är behövligt minst sagt. Dessutom har jag fått förlängt beviljande (eller vad man säger) till besök hos min nya psykolog. Det känns mycket bra. Kanske är det här äntligen en människa jag slipper bli av med innan vi ens kommit "nära" varandra?

Let the future show.

förresten: Nästan ett helt pkt nudlar & 2 äpplen idag.

Inga kommentarer: