torsdag 27 november 2008

JINGLE BELLS

Fler än jag som längtar efter att få julpynta..?

OH, just det. Det blev tacos igår, och en näve (gud vad moffigt det låter) ostbågar.. Det blev också ett toalettbesök efteråt. Förstår inte varför jag måste hålla på såhär. Jag har spytt varje dag, minst en gång, nu den senaste tiden. För ett tag sen åt jag ingenting alls, och nu när jag väl får i mig något så blir ångesten så stark att jag spyr upp det. Frågan är om det är bättre eller sämre. Jag skulle tippa på sämre. Känner hur blodtrycket sjunker lättare ju mer jag får upp maten. Inte bra, Zero, inte bra. Undrar om eltejp skulle vara ett bra alternativ? Förmodligen skulle jag få upp allt genom näsan på något vänster isåfall. Anorexin är en slug och elak jävel ibland. Jag hatar den. Helt uppriktigt.

NOPE, nu slår jag ett slag för tanttraditionen och anordnar tomtefabrik i mitt rum!

1 kommentar:

House Of .... sa...

det där jäkla monstret! Usch jag lider med dig! Hoppas du kan få stöd att ta dig ur det!

För att svara på din fråga, jo jag går i behandling just nu, på dagvård så förhoppningsvis så kommer jag klara detta...

och du, OM jag förstår hur du mår...ojoj... usch, sänder varma kramar!!