fredag 21 november 2008

kort uppdatering!


Jag hatar den här bilden. Man får inte driva med överviktiga människor, men det får man tydligen med oss. Äh, förlåt..Jag råkar bara ha en dålig dag och måste ha något att överföra min ilska på. (Positivt kanske att jag gör det på något annat än mig själv..?)
So far: Ingen mat idag. Men igår kväll fick jag i mig kanske 1/3 påse popcorn - det ni! Ångest, ångest, ångest efter det. Det hela slutade med ett toalettbesök, men det känns ändå okej idag. Jag åt ju iallafall popcornen, när jag lika gärna kunde ha totalvägrat från början.
Ikväll blir det faktiskt en myskväll med tjejerna. Lite skeptisk är jag, eftersom själva myset ofta består av något i mat/snacks-väg, men fasiken.. Jag försöker gå dit och göra det bästa av situationen.
Ha en bra dag i snön! På något sätt lyckas den iallafall lysa upp min dag något :)

1 kommentar:

Anonym sa...

Dock så är det inte många saker som är värda att ta på allvar, om de inte går att skämta om... ha det i omtanke och krya på dig. :) Mat ska man kunna få njuta av och unna sig av så ofta man vill, hoppas att du också får uppleva den här avslappnade känslan inom den närmsta framtiden, du förtjänar verkligen att få bli frisk från dina jobbiga tankar och få uppleva lugn och harmoni, med tanke på hur mycket stress och ångest du utsätter dig själv genom att bortom kontroll tänka så destruktivt som du just nu tyvärr gör. Lycka till i din kamp. <3