söndag 30 november 2008

looking good but feeling bad.

Hej och god morgon. Ny design på bloggen, och trots att mitt otekniska jag inte riktigt får till det så känns det lite kul att försöka pyssla iallafall! Idag är det första advent. Själv skall jag "fira" det med några kompisar och titta på julkalendern imorgon (för den börjar väl då??) Skönt att kunna få bete sig lite barnsligt såhär i juletider tycker jag!

Vaknar totalt iskall, med yrsel och känner mig allmänt sjuk. Drömde min värsta mardröm i natt igen, och vaknar alltid upp med otrolig ångest och extremt dåligt samvete efteråt, tills jag inser att det inte hände på riktigt. Jag drömmer att jag vaknar och går upp, in till köket, och äter ofattbara mängder skräpmat för att döva min hunger. Det drömmer jag nästan varje natt, och det är riktigt jobbigt. Jag blir så rädd för att äta, så imorses fick jag springa upp och väsnas lite i köket, hälla ut fil ur paketet och kladda lite på bordet, öppna skinkförpackningen och smula sönder ett hörn av en macka på bordet. Idag är en sån dag då det känns bättre att mamma skäller på mig för att jag inte städat upp efter mig, än att hon är arg för att jag inte har ätit. Då händer det att jag gör såhär, och jag skäms över det men det är svårt att låta bli när jag har chansen, tyvärr..

Nej, nu tar jag mig en dusch. Get up, get through, crush down - det är mitt mål för dagen.

Inga kommentarer: