måndag 8 februari 2010

HÖJDEN AV KATASTROFAL IDIOTI.

JAG CITERAR HÄR NEDAN http://pedofil.se - DEN MEST INTELLIGENSBEFRIADE, FRUKTANSVÄRT AVSKYVÄRDA, PATETISKA RÖRELSE JAG NÅGONSIN STÖTT PÅ:

"Även om förskolebarn är mest påverkningsbara så kan barn i alla åldrar suggesteras till att involvera eller rapportera felaktiga händelser. Dessa händelser gäller inte bara vardagliga saker utan kan även gälla traumatiska händelser, inkluderat sexuella övergrepp, misshandel, våld, övernaturliga händelser med mera. Barn kan skapa allt från enstaka detaljer till hela episoder med falska minnen.

Acceptansen för pedofiler har ökat märkbart under de senaste åren, det beror på att människor har ställt sig själva en mycket enkel fråga. Varför accepteras homosexuella men inte pedofiler? [...] Barn är fyllda av en idealistisk tilltro till livet och de är redo att älska utan gränser och förbehåll, de ser världen utan alla de normativa filter som vi vuxna har och de är fyllda med inneboende nyfikenhet på livet. Deras kroppar speglar deras sinnen, barns estetiska skönhet utstrålar femininnitet, deras hy är utan motsvarighet; deras figur är slank och saknar de reproduktionsformer som vuxna kvinnor har. De innehar en estetisk renhet vilken kan jämföras med vår bild av änglar, barn är estetiskt sett de närmaste gudomliga varelser som vi har. Ängellika till utseendet men hedonistiska i sin natur, barn ser njutning som ett ändamål i sig själv och om de vore fria så skulle de uttrycka sin sexualitet på det sättet som naturen ämnade. [...] Sexuell njutning, mental tillfredställelse, orgasm, vänskap och kärlek är komponenter vilka alla bidrar till meningsfulla relationer mellan barn och vuxna. Det finns inget fel i att två älskande personer möts och njuter av varandras sinnen och kroppas, det finns inget fel i att två individer smeker varandra och viskar ömma ord, det finns inget fel i att ett barn och en vuxen utforskar de lustar som vi alla är fyllda med."

Jag är matt. Helt tom på ord. Vad är det här för vansinne? Vilka förvridna världsuppfattningar driver de människor som står bakom den här sajten och dess ståndpunkter? I vilken värld lever de som glorifierar pedofili och proklamerar för pedofilers acceptans i samhället? Barn är och förblir barn. Förhoppningsvis sunda, välmående, kärleksfulla, nyfikna barn. Lyckligt ovetande om allt som hör en vuxens sexualitet till.

Pedofiler...Jag sparkar på er när ni ligger ned. Jag föraktar er och ser ned på er. Jag äcklas av er och jag hatar er. Tårarna rinner på mig nu. På en som inte ens kan gråta. Det här upprör mig något fruktansvärt.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Det är så fruktansvärt. Det går inte att förstå hur dessa vidriga äckel tänker! Fy fan, jag blir så ARG!

Låt bli barnen, låt dem växa upp utan en massa kladd & klet, låt dem fortsätta känna tilltro till de vuxna!

Om de bara kunde förstå hur illa de gör barnen... Att deras äckliga lustar ger men för livet, spår som aldrig försvinner, smuts som inte går att tvätta bort.

Jag ryser av obehag.

Det är inte ett dugg konstigt att du blir berörd av det här!

Men du... försök undvika den där sidan. Jag har aldrig varit inne där och tänker aldrig gå dit. Man läser tillräckligt om sådant här ändå, man kan inte värja sig.

Dessa pedofiler... De har ingen rätt att leva. Jag hjälper dig med glädje att stampa på dem och spotta på dem medan de ligger och kravlar i sina snuskiga fantasier.

FY FAN! *örk!*

STOR KRAM!

Anna Teresa sa...

Jag blir arg,ledsen och äcklad av detta.En sådan utveckling av samhället får ju katastrofala följder,men det fattar inte dessa svin!!Dom skadar barnens mentala hälsa för livet!Det vet jag,för jag lever i sviterna av denna misshandel och jag är 43 år nu. :-(

Anonym sa...

anledningen att acceptansen ökat är knappast på grund av att homosexuella accepteras.
ingen är så korkad att de tror att det är samma sak.
anledningen är snarare att folk har förstått att pedofili inte är likamed våldtäcksman.
det finns självklart pedofiler ute i sammhället som ALDRIG skulle få för sig att skada någon. Precis lika lite som en mobbad tonåring (som aldrig får till det) skulle våldta någon.
hur kommer man reagera om ens eget barn blir en pedofil?

Anonym sa...

jag skulle kunna mörda