torsdag 25 februari 2010

OH NO, YOU DIDN'T?!!

...Åh, jo, det gjorde jag. Bort mig alltså. Fullständigt och totalt. Jag har varit lika idiotisk som den som kysser en krokodil godnatt. Enda skillnaden är väl att den som kysser krokodilen förmodligen aldrig gör något idiotiskt igen. Och med tanke på mina puckoparader under de senaste veckorna, så är det mycket otroligt att jag i fortsättningen kommer att leva ett idiotibefriat liv. Ibland blir det bara så fel.



Men, nog om min intelligensbefrielse för stunden. Dagen har jag spenderat med min barndomskamrat. Vi käkade thai och jag köpte en snygg klänning. Kom hem, fick ångest, spydde, tokstädade hela lägenheten, drack ofattbara mängder kaffe och rökte avskyvärt många cigg och hamnade tillslut här - i sängen - framför datorn.

Nä, nu är klockan nio och det är dags för mig att ta mina mediciner, sätta på en intressant film och slutligtvis somna (förhoppningsvis sött). Därefter vaknar jag upp till en morgondag vars förmiddag kommer att spenderas på sjukhuset där jag gör mitt mmti-test, och får reda på om jag är ett hopplöst retard eller inte (typ).

NATTINATT.

Inga kommentarer: