lördag 27 februari 2010

TURN THIS LIFE UPSIDE DOWN.

...Jag har kommit till en punkt där jag inser att något drastiskt måste göras. De senaste dagarna (veckorna?) sedan jag konfronterade min farfar, har inte varit nådiga. Jag har fumlat och ramlat omkring i ingenting och inte vetat varken ut eller in. Jag har bara flytit med, tyvärr i fel riktning, och är verkligen i behov av att hitta en ljusare väg nu.

Jag måste skärpa till mig. Ta tag i mig själv. Ta mig i den där jävla kragen. Jag kan inte fortsätta så som jag gör och har gjort nu. Det är dags för en uppryckning over här.

Jag saknar min vän. Jag saknar henne nåt så förbannat. Kom hem och vänd upp och ner på mitt liv igen. Jag är halv utan dig!

Jag ska nu ta mig upp på fötter igen. Och jag ska börja med att röja upp runt omkring mig. Städa, städa, städa tills allt är skinande rent. Duscha av mig all skit och börja om på ruta ett. Frisk, sund och välmående - here I come!

2 kommentarer:

Mela sa...

Bra! Bra inlägg! Bra att du försöker! Bra att du vill att det ska vända! Det är väl så, saker och ting måste få ta tid - men det är också så att till slut måste man sätta ner foten, starta om, satsa igen. Och jag håller tummarna för att det är dags nu. För dig!

House Of .... sa...

GÖR DET! Snälla söta..