lördag 26 september 2009

EN KVÄLLSDOS SJÄLVÖMTKAN.

Det har inte varit ett bra dygn som passerat, minst sagt. Jag har ätit dålit, mått dåligt och sovit dåligt. Det blev ingen lunch, knappt halva middagen och ingen kvällsmat. Det jag fått i mig är tre potatisar, sallad och ungefär hälften av två päron, bortsett från det jag åt av frukosten i morse. Hade jag varit hemma hade det känts okej, men här är det ett jävla misslyckande. PUST.

Problemet är att ju längre tid det går mellan mina fullt avklarade mål, desto svårare blir det att äta upp eller ens äta. Har i alla fall inte fått någon sond än, och det är jag väldigt tacksam för, samtidigt som jag vet att det bara är en tidsfråga om mina hjärnspöken ska få styra fortsättningsvis.Jag är yr, kall och har ont i huvudet. Förhoppningsvis kan åtminstone utmattningen hjälpa mig att somna ikväll.

Det är mycket gnäll nu, jag vet.

Inga kommentarer: