onsdag 27 maj 2009

ÄNTLIGEN NÅGOT "VETTIGT".

Imorgon börjar "Supersize vs super skinny" på kanal 3 kl. 20.00.

..Och ja, jag vet att det finns massvis med människor som tycker att det här programmet är helt sinnessjukt. Och jag räknar mig själv till en av dem som tycker det. MEN - det är bra underhållning. Själva konceptet att ändra båda parternas ätmönster (om det nu är det som är konceptet, och inte tittarsiffror...) tror jag inte ett dugg på. Jag tror inte att en storväxt människa tänker om när man svälter honom eller henne i en vecka, eller vad det nu är. Och jag tror inte att en pytteliten människa blir speciellt sugen på att utöka sin kost efter några dagar av tvångssvullande. But HEY, it's America - så vem vet?

Nu tänker jag dricka en kopp Rooibos-thé (världens godaste, finns i princip i alla matvaruaffärer så prova!) och ta en cigg till det. Sedan tänkte jag överdosera nässpray och alvedon (NEJ, inte bokstavligt talat) och försöka somna innan natten blir dag. Ingen skola imorgon på grund av sjukan, så mig lär ni höra mer av, era stackars satar.. :)

GODNATTKRAM till er alla där ute..

6 kommentarer:

Lisa sa...

Man tycker så synd om dom.. jag tycker alltid synd om tjockisarna och tycekr det är kul att se de smala trycka i sig tills de storknar. jag skattar typ åt programmet!

Unknown sa...

Det ska jag absolute se :D

Unknown sa...

Bor du i vbg? läste om korallen i nåt inlägg

Zero sa...

TILL ÄNGLABARNET: Nej,men ganska nära! jag bor ungefär tre mil därifrån. Fast jag har varit inlagd i Vbg..!

Unknown sa...

Ah okej, vet då på ett ungefär var du bor då. Går du i skola? När du skriver om sjukhus, vart är du då, hur ofta? Kämpa på. kram

Zero sa...

ÄNGLABARNET: Ja, jag går i skola. När det gäller sjukhus är jag i Uddevalla och det blir ungefär 1-2 gånger per vecka. Förutom det är det dietist och psykologsamtal, så ganska mycket tid går åt till sjukhusbestyr.. Du är inte i Uddevalla eller?

Tack så mycket. Det måste du också göra, vi är värda bättre! Kram kram