tisdag 26 maj 2009

MAT GÖR MIG VANSINNIG.

Jag kan inte hjälpa det. Så fort jag känner att jag ätit mig mätt eller fått i mig mer än vad jag tycker att jag behöver, så blir jag totalt vansinnig och ilskan går ut över alla som kommer i min väg. Däribland mamma. Usch, vi hade just världens diskussion om mitt kommande studentkalas, som gällde hur mycket alkohol vi skall bjuda på. Jag vill inte att mitt kalas ska kännas snålt, och hon vill inte att jag ska "supa mig redlös" bland släktingar. Tydligen förstog hon inte att det fanns ett mellanting som kallas salongsberusad...

Hur som helst.. Jag har alltså ätit idag. Äckligt mycket enligt mig själv. Jag känner mig fet och svullen som en gris och trots att jag druckit litervis idag så går jag inte på toaletten ändå. Vätskan lägger sig direkt och imorgon kommer ansiktet ha svullnat upp till fotbollsstorlek igen. OCH JAG HATAR DET!

BLÄ, mycket hat just nu. Jag tror att jag ska samla tankarna lite genom att spela the sims. Det är nog det bästa man kan göra när den verkliga världen är kass. Att bygga upp en drömvärld det vill säga...

PUSS på er alla kämpar där ute.

1 kommentar:

Anonym sa...

Hjärtat!
Kände/känner precis som du ang. mättnad men det som hjälpt mig är min älskade vetekudde =) Kan låta ack så simpelt men i alla fall... Efter maten och när paniken börjar krypa i benen så värm vetekudden, lägg dig på sängen och försök slappna av. Jag vet det är skitsvårt och det funkar inte alltid men det är värt ett försök!

Kramar!