torsdag 7 januari 2010

ALLA SVORDOMAR I VÄRLDEN.

Ja, nu är jag arg vill jag lova. Besöket var fruktansvärt. Två tanter kommer instövlande och ber mig ta fram en ND och dricka upp den. Bara sådär. Jo, tjena. Här har jag inte ätit på 5 dygn och så vips, tror två främlingar att jag häller i mig 300 kalorier bara sådär. Det gjorde jag förstås inte. Efter en ny överenskommelse - nämligen att de kommer klockan 16.30 imorgon och försöker med samma sak - så gick de tillslut.

Om jag inte vill att ni kommer hit då? Frågade jag. Jo, de kan ju inte tvinga sig på mig, lät det, men om jag inte skulle vara hemma eller öppna dörren så drar de in polisen och kanske till och med får mig inlagd. Hur jävla frivilligt är det då?!

Jag fattar inte hur jag kunde gå med på det här. Nu fick jag dessutom reda på att de hade mig som "uppdrag" i en veckas tid. EN VECKA! Jag vill inte! Jag vill bara lägga mig under täcket och få vara ifred! För alltid!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Kom igen nu fina du!! Inte sjukhuset igen, vi är för bra för att plåga oss med anorexin!
Jag tror på dig!
*kramar*
Mia

House Of .... sa...

Fina du!
Förstår att du inte vill, men du MÅSTE. Jag är ledsen att vara så hård, men är det verkligen bättre att vara död?? Snälla söta...