fredag 8 januari 2010

RUNNING TO THE EDGE OF THE WORLD.

...Ja, till och med Marilyn Manson kan ha riktigt fina texter. Det är en sjukt bra låt, och den ger mig verkligen motivation att fortsätta kämpa. Ibland.

..Säger jag och sitter här med mitt kaffe, invirad i en halsduk och mössa trots att det är 25 grader varmt i lägenheten. Idag hjälper nog ingen låt i världen tror jag. Fryser som en mört i en bottenfryst sjö och orkar knappt hålla huvudet uppe. Har ångest inför mobila teamet som kommer till mig senare idag. Jag vill helst inte öppna dörren.

JA! Här var det gott om kämparglöd! Nja... men jag lovar er och mig själv i alla fall, att jag aldrig, aldrig, aldrig mer kommer att hamna på sjukhus. Nu blir det sims 3 och ytterligare en kopp.

PUSS PÅ EDER.

1 kommentar:

Anonym sa...

i min lägenhet är det 17 grader =/
har du läst boken mattillåtet..?
Det kan vara sant som de säger, svälten kan döda dig.
försök kämpa på så gott det går...
jag var inlagd i ca ett halvår och det tog lång tid innan jag gick upp ens 8 kg...
kämparkramar!