torsdag 21 januari 2010

FRI SOM EN FÅGEL.

...Nej, LPT:t har inte gått ut. Eller snarare så vet jag inte hur det blir än. Beslutet kom inte idag, utan imorgon. Men, jag har fått en helgperm så nu sitter jag hemma i lillebrors rum, och det känns så skönt att slippa spendera natten på dårhuset.

För övrigt har min nya livsstil - den friska - gått rätt bra hittills. Slarvade något med middagen här hemma förut, men det ska jag försöka ta igen till kvällsmålet. Jag kan ju inte påstå att jag helt plötsligt blir fri från ångesten bara för att jag bestämt mig för att bli frisk, men jag tänker kämpa emot den allt vad jag bara kan.

Yes, det var väl det for the minute. Nu ser jag fram emot en kväll med la familia. Underbara människor!

1 kommentar:

Mela sa...

Klart den inte bara försvinner - men det finns ju mycket att göra för att lätta den.. Att lägga sig under typ tre (tunga) täcken med musik på ashögt. Framförallt så är värme ångestdämpande, nu medicinerar du väl men det kan ju faktiskt hjälpa ändå. Eller låt den bara vara. Observera istället för agera. Vänj dig. Kolla den i vitögat, och se om den inte är lika rädd för dig som du för den.