tisdag 5 januari 2010

DET ÄR SLUT.

Det är slut på allt nu.

Vilken självömkande jävla drama queen jag känner mig som. Om jag vore på minsta humör så skulle jag skratta åt mig själv. Jag vet inte vad som händer, förutom att allt - som överskriften antyder - är slut. Jag känner mig kall. Jag känner mig tom. Bottenlös. Jag skakar. Jag vet inte ens varför jag sitter här och skriver. Det är väl förmodligen för att jag vänder mig till de som aldrig svikit mig. Er. Och dig? Jag måste få ut mina känslor till någon, om det så är till några jag aldrig träffat. Jag vill inte vara ensam i det här.

Ingen annan orkar med mig längre. Inte en gång till, säger de allihop. Men vad de inte förstår är att jag inte orkar med mig själv heller längre. Och det är därför det blir såhär.

Jag vet inte ens vad jag skriver. Tankarna är någon helt annan stans men jag kan inte beskriva var, för jag ser det inte.

Vad fan håller jag på med?

7 kommentarer:

House Of .... sa...

med tanke på att jag kan ha en aning om vad du går igenom, hur det är att må sådär så... sviker jag inte... om du vill ha mitt stöd så kommer jag fortsätta att ge det--- och jag vägrar ge upp hoppet... om NÅGON!!

kram

d. sa...

du är inte ensam.

Anonym sa...

har det hänt något..?
jag finns gärna här och stöttar dig. Det är svårt att acceptera att man måste upp ivikt.. kanske något av det jävligaste..
kram <3

Anonym sa...

=/ ok
varit med om liknande... att stöta bort den man älskar... kram

Anonym sa...

Kämpa! Du måste kämpa! Du får inte ge upp! Jag ger dig en stor varm kram

Anonym sa...

Jag brukar fråga mig själv samma sak. - Vad fan håller jag på med?
Men jag har inget vättigt svar.. Men sluta aldrig kämpa, du kommer tacka dig själv en vacker dag. :) Jag lovar ;)

De förstår inte. De förstår inte ens att de itne förstår. En dag komemr du att förstå det :)
De bryr sig om dig, utan att du vet om det, på samma sätt som att jag gör det utan att du vet att jag existerar.

Tro på dig själv, det gör vi :)

anna sa...

vet hur det är att lida, allting..
jag hoppas all lycka till dej. attu klarar av att bli frisk! kram