fredag 22 januari 2010

SPEGELMONOLOG.

"Du har inte tjocka lår. Din mage är helt normal. Du ser inte gravid ut. Du är jävligt snygg!"

...Så patetisk har jag nog inte känt mig på länge, som när jag stod framför spegeln tidigare idag och försökte jobba lite på mitt självförtroende. Om jag trodde på alla komplimanger jag öste ur mig kan jag väl inte påstå, men jag fick mig ett gott skratt i alla fall - och sånt förlänger ju livet har jag hört.

Mamma ska snart laga mat här hemma så jag sitter och förbereder mig mentalt. För övrigt har jag inte fått besked angående LPT:t än, men det kommer väl under dagen. I hope.

Hej för nu.

2 kommentarer:

Miiiaolsen sa...

fyfan, sånt liv du har haft! :/ men du kommer fixa dethär. önskar dig massor av lycka till:ande och vetom att du klarar det!
kommer aldrig sluta läsa din blogg! (sålänge du nt slutar skriva:$)

Anonym sa...

Det är ett helvete i början. Men tro mig, det blir bättre när kroppen blir van vid det nya sunda matvanorna :) Håll ut tills dess! ;)