onsdag 14 oktober 2009

EARLY MORNING.

Har blivit förkyld på kuppen så nu vaknar jag nästan av att höra mig själv snarka och snora på nätterna! Usch och fy.

Ronden igår gav dock väldigt positiva resultat! Jag slipper nu rullstolen, om jag tar mina promenader i sniiiigeltakt. Dessutom har de bytt ut sondmålet kl 17.00 mot vanlig mat, och igår gick det faktiskt jättebra! Sen att jag drog ut sonden senare på kvällen var ju inte speciellt fördelaktigt för mig, men kanske behöver de aldrig mer sätta i den om jag är riktigt stark vid måltiderna hädanefter. Jag vet inte hur det blir, men det kommer nog att visa sig framåt dagen!

Nu är det snart frukost. Fil eller gröt? Det är mitt dilemma just nu!

2 kommentarer:

Anonym sa...

usch inte kul att bli förkyld..
skönt att slippa rullstolen, jag hejar på dig!
kram

Lolitakatt sa...

jag har en annan blogg med...