torsdag 29 oktober 2009

KNOCK, KNOCK, KNOCKING ON TOILET DOOR.

Yes, min toalett hålls ju som jag kanske skrivit låst dygnet runt nu för tiden, vilket är NÅGOT enerverande när man verkligen behöver gå på toaletten. Jag kan ju förstå att de vill hindra mig från att kräkas, med tanke på hur dåliga provsvaren från i måndags var, men två timmar efter måltider behöver den ju inte vara låst?! Frustrationen bidrog dock till att det tog mig ungefär två minuter att lista ut att allt man behöver är en hårnål eller en sticka, och voíla - sesam har öppnat sig.

Detta har skapat irritation bland personalen, och jag ska allt försöka skärpa mig, men det är ju inte speciellt roligt att varken kunna duscha eller gå på toaletten själv...

Nu ska jag upp och dricka morgonkaffe. Innan 07.00 är nog den bästa stunden på dagen tror jag.

KRAM!

1 kommentar:

Anonym sa...

jag har varit med om liknande.. att toaletten är låst. jobbigt när man verkligen behöver göra duvetvad... och personalen typ sitter o fikar...
Kämpa på idag! Sims 3 är kul =)
kram