fredag 16 oktober 2009

NO MORE DRUGS, PLEASE?!

Ursäkta dålig uppdatering.. jag har, som överskriften antyder, varit helt väck i två dagar och känner mig fortfarande inte bra. Är så fruktansvärt trött i hela kroppen att det är svårt att hålla ögonen uppna, trots att jag är pigg i huvudet. Det känns inte speciellt bra. De gav mig en injektion i förrgår som jag inte minns namnet på, och tydligen ger den utslag efter upp till 48 timmar, och gårdagen var till följd av detta helt piss och skit ärligt sagt. Jag sov bort hela dagen.

Känner img lite bättre idag så jag tänker ägna mig åt mina favoritsysselsättningar: röka, tradera och alfapet!

Och just det, by the way, idag snöar det rätt rejält utanför fönstren! Ljuvligt mysigt!

2 kommentarer:

Anonym sa...

oj, jobbigt vara däckad så länge..
blev lite orolig..
hoppas du slipper det i fortsättningen.
Spelar du på betapet?
snö =) vart befinner du dig?
kram

Anonym sa...

Usch, inte kul att känna sig väck men...så är det ibland. Hoppas att du får en bra dag fina du, skönt att du slipper Rullstolen =)
Har byltat in mig i stor tjock tröja, knästrumpor och benvärmare så ja, det gillar jag med hos hösten...! Här i Sthlm regnar det dock, inte lika kul )=

Kramar