måndag 26 oktober 2009

JÄVLAR ANAMMA.

Ja, precis så känns det just nu. Att nu jävlar får det börja hända grejer i Zeros tillvaro. Efter att ha diskuterat min utveckling med en i personalen, som helt enkelt svarade att jag nog inte utvecklats ett dugg sen jag kom hit, känner jag att jag måste börja kämpa hårdare.

Ja...det känns till och med bra att skriva det - att jag gått upp 0.5 kilo sedan förra måndagen. Visst, det var skittufft i morses (även om jag som vanligt förväntade mig + 2 kg...) men nu känns det helt okej.

Fler permisar, sondavlägsning och lösare tyglar - här kommer jag!

5 kommentarer:

Anonym sa...

go girl!
tänk så mycket roligt du kan göra när du är redo att lämna stället du är på ;-)
jag rekommenderar dig VERKLIGEN att läsa boken "mattillåtet" sen hoppas jag att du får bättre "riktig" vård. . Kämpa på!

sofia c, sa...

jag hejar på dig <3

Unknown sa...

Jag tror på dig! Du klarar detta. Enda sättet att komma i från sjukan är ju att äta, och visst är det förbannat jobbigt, men låt det ta den tid det tar, en dag kommer du se tillbaka och tänka "fan vad bra jag är".

Kram

Unknown sa...

Varit på samma avdelning som dig om du är på 71:an, var där en gång från Näl, å det var fan inte kul med alla dessa dementa äckliga gubbar

Zero sa...

Tack sofia C! Behöver allt stöd man kan få just nu. Kram Zero