fredag 9 oktober 2009

I CAN'T STOP THIS FEELING.

...DEEP INSIDE OF ME, na na na etc etc.

Det är konstigt, så sjukt konstigt, men jag känner en annorlunda känsla. Av någon vilt främmande anledning. Det skrämmer livet ur mig, samtidigt som det gör mig nyfiken. Jag tror att det är...hunger? Eller? Kan det vara så? Det är ett slags sug. Obeskrivligt och konstigt. Irriterande men spännande, för att behålla min ambivalenta anda. Nu när jag får sondnäring vartenda mål bortsett från frukosten, så känner jag till och med en viss längtan efter någonting att tugga på. Har som en följd till detta tuggat tuggummi som en tok hela dagen så magen är ursinnig på mig.

Det här är ju revolutionerande om något. Jag borde verkligen ta upp det på tisdagens rond. Jag menar, det måste väl ändå räknas som ett framsteg att hungern kommer tillbaka?

Inga kommentarer: