lördag 17 oktober 2009

OOOPS, I DID IT AGAIN.

Ja, sedan ett litet missöde (mat och efterföljande toalettbesök inblandat) för några dagar sedan, har personalen satt lite extra hård koll på mig efter måltiderna. So far, allting fine. Jag förstår dem. Faktiskt. Men efter frukosten idag blev jag lämnad ensam lite tidigare än vanligt, vilket resulterade i...ja, ni vet. Då skedde en märklig sak. Jag spydde upp hela sonden! Det har jag aldrig varit med om förut (och tur är väl det för det var riktigt obehagligt vill jag lova). Så nu står jag, eller sitter jag, här och är nervös för att de ska dra in mina permisar. De sa nämligen till mig efter att jag drog ur sonden sist gång, att jag inte får gå ut något mer om jag drar sonden igen.

Så...frågan är om man ska se detta som ett frivilligt eller ofrivilligt val? Hm. Nu knackar de på dörren. Det är dags att sätta ny sond...

PUH!

1 kommentar:

Anonym sa...

=/
*kram*