tisdag 27 oktober 2009

UPPE MED TUPPEN.

Jag har lyckats vända på dygnet, eller rättare sagt, lyckats dra på det några timmar. Nu för tiden somnar jag som en stock mellan 21.00 och 21.30, och vaknar alldeles utvilad någon gång runt 05.00 varje dag. Men jag gillar doften av nybryggt kaffe på mornarna, för att inte tala om morgonciggen, så det gör mig inte speciellt mycket.

Idag är det rond med läkaren. Jag hoppas på att få en hempermis så jag kan få sova hemma. I helgen fick jag lov att sova hos min bästa vän, vilket gick relativt bra, så nu får ni hålla tummarna för mig!

Uppdaterar om hur det gick lite senare. Puss på er alla fina.

4 kommentarer:

Anonym sa...

hoppas att du får mer permis!
åh, vad bra, glad jag blir =) den boken är bra ;-)
kämpa på

Elin sa...

Jag håller tummarna stenhårt!
Kram på dig

Anonym sa...

*håller tummar och tår*
Kramar

Zero sa...

Tusen tack mina fina! Önskar jag kunde förklara med ord hur mycket det ni skriver värmer, men det är förmodligen omöjligt. Ni är i alla fall mina klippor! Kram!