lördag 24 oktober 2009

LIVET ÄR FULLT AV...

...BRUTALA UPPVAKNANDEN! (Mycket klokt citat av en tyvärr inte längre speciellt klok medpatient)

Slog idag upp mina ögon klockan 05.00. Efter att ha däckat innan tio igår så kände jag mig utvilad och traskade bort till rökrummet, där kylan väckte mig så häftigt att jag knappast kunde somna om. Jag har spenderat tiden fram tills nu med att kolla på bävrar på kanal ett och duschat länge. Morgonar är rätt sköna ändå.

För övrigt har jag gått ned i vikt. IGEN. Jag kan inte förstå det. Det gör mig som vanligt både överlycklig och frustrerad. Ambivalens var det, ja.

Nu är det strax frukostdags, och sedan ska jag invänta en av mina bästa vänner som kommer och hälsar på. Det är sjukt hur mycket man kan sakna någon alltså.

Puss på er

3 kommentarer:

Anonym sa...

Hoppas att du får en bra dag vännen!
Kramar

Maria sa...

du skriver grymt bra, nu när jag kollat lite ser jag.

ber om ursäkt -min andra kommentar fick det att verka som du va lite korkad, eller jag...
jag hade inte det syftet

du har nog de klokaste svaren till frågorna

Anonym sa...

härligt att du får besök =)
. haha, lustigt. särskrivning ska utrotas..!
ok, de också haft... hoppas att de kan hjälpa dig.
kram