måndag 22 december 2008

FEL, FEL, FEL, FEL, FEL!

TOTALT FEL INSTÄLLNING, ZERO!

Jag får inte känna såhär, får inte tänka såhär. Sen sist inlägg har jag suttit och överdoserat artiklar om viktminskning, kollat priser för fettsugning och övervägt att börja spara, läst om massvis olika viktminskningspreparat och kollat på thinspo tills ögonen spyr ut tårar av missnöje för hur jag själv ser ut.

Hur kunde det bli såhär från början?! Minns för några år sedan, då jag skulle vara överlycklig om jag lyckades gå ned fem kilo. Men nu, ca 25 kilo senare kan jag inte inse att jag skulle vara smal. Det går inte att ta in! Jag är inte bara mullig, utan tjock! Mina armar, mina hakor, mina lår och min MAGE framför allt. Jag orkar inte bry mig om nånting annat just nu, än att bli smal. Jag måste gå ned i vikt, det här är förjävligt!

Förlåt för min sjukt dåliga inställning, men just nu orkar jag inte vara så stark.

1 kommentar:

House Of .... sa...

stå emot tjejen!½ Kom ihåg hur bra du är, hur värdefull, att du duger!!!!!