onsdag 31 december 2008

HAPPY NEW YEAR.

Kvällen kommer att spenderas tillsammans med S och M, hemma hos mig, och avslutas med fyrverkerier vid tolvslaget. Jag har tur som har sådana vänner som avstår från diverse krogbesök och vilda fester för att fira in det nya året med mig på hemmaplan. Jag orkar faktiskt inte ge mig ut i vimmlet, men vet ni vad?
- JAG ÄR GLAD ÄNDÅ!
Om 2008..vad kan jag säga? Det har varit ett skitår helt enkelt, tyvärr. Saker har inte blivit som jag tänkt mig direkt. Men å andra sidan, så har jag kommit långt med tanke på hur det var för ett år sedan. Ett steg framåt, Zero. Det kan bara bli bättre nu.
Och alla där ute: Våga tro på, hoppas på, och kämpa för det ni vill uppnå under år 2009. Ge inte upp för tidigt, helst inte alls. Lita på er förmåga att ta er precis vart ni vill här i livet. Vi är alla starkare än vad vi tror. Kram, kram och tack för i år!

Inga kommentarer: