fredag 12 december 2008

Not in the mood.

Jag har väldigt lätt för att känna mig sviken av folk. Det kan handla om nästan vad som helst. Bara en sån grej som att någon inte svarar när jag ringer, mailar eller skickar sms, och sen inte hör av sig. Då känner jag mig till besvär, blir ledsen och nästan lite arg. Tänker att nej, nu skall jag inte höra av mig förrän den personen gör det.

Usch, vilket barnsligt betéende, jag vet.. Just nu är jag ensam hemma och ska ta bussen till skolan om ca en timma. Jag orkar inte, men vad göra liksom? Jag får passa på och visa att jag klarar av det så länge jag inte har skolförbud. Det är nog det värsta som finns. Att inte få röra sig mer än då man går från sängen till toaletten, och eventuellt matbordet förstås.

frustrerad, förbisedd och förkyld. Men jag antar att det mesta beror på mitt dåliga humör, som blir en liten bieffekt av att jag inte äter. Men samtidigt måste jag hålla med Paris (http://myanalife.blogg.se/) när hon skriver att hon inte mår bra av att äta. Jag känner precis lika dant. Mat gör mig faktiskt ännu sämre.

Ta hand om er.

1 kommentar:

Anonym sa...

:) jag får samma reaktioner som du!! Jag har lekt lite halvpsykolog och listat ut att det har att göra med att jag blev mobbad som barn - alltså tror jag fortfarande att folk inte vill umgås med mig ibland när dom inte svara/inte hör av sig. Fast jag vet ju att det mesta är bara min inbillning.
lycka till, kram Simone