tisdag 30 december 2008

Liten uppdatering om nu.

So far, not good. Angående maten alltså,men bättre ska det bli! Jag har haft hela dagen på mig att förbereda mig inför middagen - sjömansgryta - så jag hoppas att allt skall gå bra. Och tror, framför allt, att allt skall gå bra. Dagen hittills har för övrigt bestått i att sortera in en mängd gamla kort i album och skriva små kommentarer till bilderna, vilket nu i efterhand ser oerhört löjligt ut. Men det är ett bra sätt att fördriva tiden!

Mor och jag har funnit varandra igen förresten. Vi brukar ju inte bråka speciellt länge, för tillslut kryper jag alltid till korset (eller vad man nu säger..) och ger henne en stor kram som får henne att mjukna igen. Vi var nämligen de värsta ovänner igår innan vi gick och sov, vilket resulterade i att jag somnade när klockan passerat 03.00 på grund av alldeles för många tankar. Jag vantrivs verkligen med att vara ovän med någon, speciellt mor min.

Oj, dinner time. Fram med kniv och gaffel!

Och så en bild på Keira Knightley bara för att hon är en av de snyggaste kvinnorna i världen enligt mig. Lite credd får hon väl ändå ha efter alla rykten om eventuell anorexia. Undrar om det stämmer egentligen? På många bilder är hon ju faktiskt väldigt smal, men oavsett ätstörning eller ej så är hon åtminstone jättevacker i ansiktet enligt mig. Det är något oskyldigt över henne på något sätt.



Inga kommentarer: