måndag 1 december 2008

Too Many Thoughts.

..Ja, alldeles för mycket rör sig i mitt huvud utan att jag kan sätta fingret på vad för tankar och känslor det är som rör sig. Jag känner mig så jäkla misslyckad. Jag måste välja. Antingen går jag ner i vikt, eller upp. Jag kan inte stå här och vela, utan måste ta ett beslut. Jag ska träffa min sjuksköterska imorgon, och den nya dietisten. Känns sådär med tanke på att jag som vanligt inte har något nytt att komma med.

Jag var tvungen att spy igår förresten. Och jag har spytt idag. Det var efter lunch, vid tolv. Sen dess har jag inte ätit något. Jag är inte hungrig alls, bara down loooooow just nu. Börjar få jätteont i halsen och bröstkorgen så fort jag kräks nu. Det känns inte alls bra, det är ju inget jag vill hålla på med egentligen, men jag står verkligen inte ut med ångesten som maten ger mig. Det går bara inte, och jag tror inte jag kan kontrollera det.

BLÄ. Nu har jag ett rum att städa, flera prov att plugga till samt en hel natts sömn att ta igen. Funderar starkt på att börja med mina sömnpiller igen, för jag har skitsvårt för att somna! Någon som har något tips på vad man kan ta sig till när man ligger sömnlös?

Hoppas ni har en bra kväll iallafall.

Inga kommentarer: