tisdag 9 december 2008

HUMÖRSSVÄNGNINGAR SO FAR:

På en skala mellan 0,0-10,0
0,0 - Vaknar upp, tar en cigg och två alvedon, känner mig totalt deprimerad och har ångest.
6,0 - Får mail från historialäraren, jag fick MVG på provet vilket blev en rejäl överraskning!
8,0 - Städar hela husets undervåning till minsta fläck under tre timmar , räknar ut att det bränt 444 kcal (enligt http://www.angelfire.com/)
2,0 - Mamma kommer hem från stan, utbrister: Snällt av dig att ta undan disken, MEN VAD HAR DU ÄTIT IDAG?!
4,0 - Lyckas övertala mamma att jag ätit, vilket ger både glada och förbannade känslor inom mig.
6,0 - Vännen ringer och bjuder in mig till pepparkakshusbakning. Wiee!
1,0 - Jag inser en minut senare att jag egentligen inte har tid p g a allt skolarbete som hänger över mig som en fet, död höna med dålig andedräkt och klor som skär in i mina axlar..
3,0 - Jag inser att skolan kan slänga sig i väggen när man väl får en chans att må bra och ha roligt.
5,0 - Jag tar en cigg och kaffe och kommer att tänka på hur fin världen är ändå. Finner mig löjligt klämtjäck och skrattar åt det.

Så nu ska jag snart iväg. Hittils har humöret svängt otroligt mycket, men jag hoppas det kan hålla sig stabilt ett tag nu. Ska bli vääääldgt skönt att komma hemifrån ett tag. Hope you doin well out there.


Inga kommentarer: